پروپزال بررسی عوامل موثر بر ترويج فرهنگ كارآفريني در دانشگاه هاي شهر -- از ديدگاه دانشجويان
قسمتی از بیان بيان مسئله:
كارآفريني يك شغل نيست ، بلكه فراتر از آن يك سبك زندگي يا يك فرهنگ است كه همواره همراه كارآفرين است و بر تمام شئونات زندگي او از جهان بيني و ايدئولوژي و انتخاب دين وي گرفته تا انتخاب همسر، شغل، حرفه و روش انجام كارهايش تأثير مي گذارد. بنابراين كارآفرينان به سبك خاصي زندگي مي كنند، با عينك خاصي به جهان نگاه مي كنند و به روش خاصي با مسائل ، مشكلات و پديده ها برخورد مي كنند آنها يك زندگي كارآفرينانه دارند كه ممكن است در اين زندگي كسب و كا ر كارآفرينانه اي داشته يا نداشته باشند.
فهرست:
بيان مسئله
اهميت و ضرورت تحقيق
سوابق مربوطه
اهداف پژوهش
فرضيه هاي پژوهش
تعاريف نظري و عملياتي مفاهيم
تعريف و تعيين جامعه
نمونه و روش نمونهگيري
نوع پژوهش و طرح تحقيق
ابزار تحقيق
روش تحليل دادهها و روشهاي آماري
منابع