پروپزال بررسي و مقايسه رضايت مندي مشتريان بانكهاي متعارف(دولتی و خصوصی) و صندوقهاي قرض الحسنه
قسمتی از متن بيان مسئله:
ظهور رضايت مشتري در موسسات مالي به صورت گسترده اي تحت بررسي قرار گرفته است و تمركز بر رضايت مشتريان هدف اوليه هر سازماني به خصوص بانك مي باشد. فهم كامل اين مطلب موضوع مهمي براي محققان و مسئولان مي باشد(آربور،2009) محققان دريافتند اند كه رضايت مشتري بخشي تاثير گذار در انجام يك تجارت موفق است و تقريباً هيچ تجارتي نمي تواند بدون وجود رضايت در مشتريان به بقاي خود ادامه دهد(يوكسل،2010). تاكيد محققان بر اهميت رضايت مشتري در صنعت بانكداري و نقش آن در راه هاي مختلف نگهداشت مشتري غير قابل چشم پوشي است(فاركار،2008) كيفيت خدمات نقش حياتي در موفقيت سازمان در ساخت مزيت رقابتي و افزايش قدرت رقابت ايفا ميكند، جستجوي كيفيت خدمات در همه سازمان ها و به خصوص بانك ها عملي صحيح است چرا كه خدمات مالي مانند ديگر خدمات ناملموس هستند...
فهرست:
بيان مسئله
سوابق مربوط
اهداف پژوهش
فرضيه هاي پژوهش
تعاريف نظري و عملياتي مفاهيم
تعريف و تعيين جامعه
نمونه و روش نمونهگيري
نوع پژوهش و طرح تحقيق
ابزار تحقيق
روش تحليل دادهها و روشهاي آماري
منابع: