تبليغات و فراگرد بازاريابي

تبليغات و فراگرد بازاريابي

تبليغات و فراگرد بازاريابي

نام فایل : تبليغات و فراگرد بازاريابي فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 33 حجم : 205 کیلوبایت مفهوم بازاريابي : تجديد حيات جهاني محصولات هوگ هارلي، اشاره به قدرت بالقوة بازاريابي دارد. اين موضوع همچنين دو ايده مهم را تداعي مي كند: نخست اينكه تبليغات، دقيقا بخشي از مجموعة تلاش هاي بازاريابي است. دوم ، راهبردهاي بازاريابي- از جمله تبليغات- به آساني از يك فرهنگ به فرهنگ ديگر قابل انتقال نيست. هدف اين كار، فراهم كردن چشم اندازي دركاركرد بازاريابي و...

جزئیات بیشتر / دانلود
تبليغات و فراگرد بازاريابي

سایر رشته های فنی مهندسی


دانلود فایل| |

تبليغات چاپي

سایر رشته های فنی مهندسی