مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-در-خصوص-تعاریف-و-تاريخچه‌ی-تبليغات

دانلود فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مدل های تاريخچه‌ي تبليغات در 36 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


فهرست مطالب:
2-1-1 تعريف تبليغات
2-1-2 سابقه‌ي تبليغات تجاري در جهان
1) علائم تجاري
2) جارچيان
3) نشان‌ها و تبليغ روي ديوارها
پيدايش راديو و تلویزیون
2-1-3 تاريخچه‌ي تبليغات در ايران
2-1-4 اهداف تبليغات
تبليغات ترغيبي
تبليغات يادآوري كننده
2-1-5 عناصر موجود در پيام تبليغاتي
2-1- 6 فنون تبليغات
2-1-7 الگوهاي تبليغ
2-1-8 انواع تبليغات
الف) تبليغات مستقيم
ب) تبليغات غيرمستقيم
انواع تبليغات بر مبناي بازار هدف
الف) تبليغات مصرف كننده
ب) تبليغات شركتي
تبليغات بالاي خطی
تبليغات پايين خطی
2-1-9 انواع جاذبه‌هاي تبليغ
جاذبه منطقي
جاذبه‌ي احساسي
جاذبه‌ي خنده و طنز
جاذبه‌ي ترس
جاذبه نوستالوژي
جاذبه‌ي اخلاقي
جاذبه‌هاي جنسي
2-1-10 تكنيك‌هاي اجرايي تبليغات بازرگاني
2-1-11 شگردهاي جلب مخاطب مورد استفاده در تبليغ بازرگاني
2-1-12 نقش تصوير در تبليغ
2-15 بیشینه تحقیق    
منابع


دانلود فایل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات ,ادبیات نظری تحقیق کتاب تاریخچه تبلیغات,فصل دوم پایان نامه تاریخچه تبلیغات تجاری,مقاله تاریخچه تبلیغات,تبلیغات چیست pdf,مبانی نظری تاریخچه تبلیغات تلویزیونی در ایران,مثال برای

مبانی نظری


دانلود فایل| |