حجم فایل : 693.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 21 ایجاد، نگهداری و ارتقای برند نمونه هایی از برند برند و ضرروت ایجاد آن افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برندیاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکتافزایش مضاعف اعتبار سازمانتولید ثروت و درآمد بیشترمهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریانجلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشاننگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنیهدف بخشیدن برند...
سایر رشته های فنی مهندسی
دانلود فایل| |