حجم فایل : 198.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 76 بنام خدا رضایت مشتری معیاری مهم برای سنجش کیفیت کیفیت علاوه بر برآوردن نیازهای مشتریان، پیش بینی نیازهای آینده آنان نیز می باشدهدف اولیه یک سازمان باید دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتریان باشد رضایت مشتری مدل تبول وقتی دایره درون مربع قرار بگیرد رضایت کامل حاصل شده است کسی که محصولات و یا خدمات سازمان را خریده و یا از آن استفاده می کندتقسیم بندی مشتریان : مشتریان خارجیمشتریان...
سایر رشته های فنی مهندسی
دانلود فایل| |