نام فایل : بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه در بازاریابی فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 396 حجم : 2 مگابایت فصل اولکلیات پژوهش1-1 – عنوان تحقیق بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه در بازاریابی IMC(Integrated Marketing Communications) 1-2)بيان مسأله پژوهش حاضر درصدد پاسخگويي به اين سؤال است كه بر اساس قرائن موجود تجربي و علمي، مديران بازارايابي شركتهاي دولتي و خصوصي در زمينه مواد شوينده مستقر در تهران، تا چه ميزان با مفهوم...
روان شناسی
دانلود فایل| |