پاورپوینت(NAP)پروژه تبلیغات اینترنتی چیست؟آیا شرکت ها به واحد تخصصی تبلیغات آنلاین نیاز دارند؟

پاورپوینت(NAP)پروژه تبلیغات اینترنتی چیست؟آیا شرکت ها به واحد تخصصی تبلیغات آنلاین نیاز دارند؟

 

 

 

 

پاورپوینت تبلیغات اینترنتی با 58 اسلاید قابل ویرایش می باشد

موضوعات پاورپوینت تبلیغات اینترنتی :

- بازاریابی و مفاهیم آن

-اجزاء تشكيل دهنده بازاريابي

-جایگاه بازاریابی در هزاره سوم
-روشهای شناخته شده تبلیغات آنلاین

10 اشتباه فاحش در بازاریابی

-NAPچه وظایفی را بر عهده خواهد داشت
سه روش عمده در تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات اینترنتی
یک اسلاید از این پاورپوینت :

عملكرد بازاريابي الكترونيك را مي‌توان در سه بخش زير دسته‌بندي و معرفي نمود: 

يكپارچگي: بازاريابي الكترونيك تمامي مراحل فروش توسط شركت و همچنين فروش از طريق نمايندگي‌هاي شركت را به صورت يك فراينديكپارچه دربرمي‌گيرد.
 
هماهنگ كننده: بازاريابي الكترونيك ميزان نياز و خواسته مشتريان شركت را با ميزان توليد و ظرفيت ارائه خدمات توسط شركت را هماهنگ مي‌كند. 
 
واسطه‌گري: بازاريابي الكترونيك ميان بخش‌هاي مختلف شركت از جمله بخش‌هاي مالي و سرمايه‌گذاران خارجي نقش واسطه را ايفا مي‌كند.
چرا بازار تبلیغات اینترنتی ایران کوچک است
عدم آگاهی در ميان مديران
سوء استفاده از اين عدم آگاهی توسط دلال ها
عدم شفافيت برخی از وب سايتها
پيچيدگی پياده سازی
محدودیت های داخلی و خارجی
به خاطر تعداد كاربران نيست
 

دریافت فایل
پاورپوینت(NAP)پروژه تبلیغات اینترنتی چیست؟آیا شرکت ها به واحد تخصصی تبلیغات آنلاین نیاز دارند؟
پاورپوینت, پاورپوینت بازاریابی اینترنتی, پاورپوینت پروژه تبلیغات اینترنتی ,پاورپوینت(NAP)پروژه تبلیغات اینترنتی چیست ,پاورپوینت بازاریابی ,

طراحی وب و برنامه نویسی وب


دانلود فایل| |