این پاورپوینت در مورد اصول کار سازمان های یادگیرنده در 45 اسلاید جامع شامل مقدمه،تعریف،اصول کار سازمان های یادگیرنده،سازمانهای یادگیرنده،مدیریت،مدیریت سازمانی،Learning Organization،اهداف سازمان یادگیرنده،مراحل یادگیری سازمانی،مقایسه سازمان یادگیرنده و سنتی،قواعد کلی در سازمان های یادگیرنده،نقش رهبری در سازمان های یادگیرنده، و... می باشد.
يادگيري سازماني برپايه دانش و تجربهاي كه در حافظه سازمان وجود دارد بنا ميشود و به مكانيسمهايي مانند سياستها، استراتژيها و مدلهايي برروي ذخيره دانش متكي است.
افراد و گروهها عواملي هستند كه از طريق آنها يادگيري سازماني محقق ميشود آرگريس(1999) يادگيري سازماني را در گرو به اشتراك گذاشتن دانش، باورها و مفروضات در ميان افراد تيمها ميداند.
یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند بهسازی عملکردها از طریق دانش
و درک بیشتر است.(قهرمانی،1380)
2.یادگیری سازمانی عبارت از فرآیند تغییر در دانش سازمان،افزایش
محدوده های ممکن و تغییر در ذهنیت افراد.(آرگریس،1999)
علوم انسانی
دانلود فایل| |