عنوان فارسی مقاله : تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده عنوان لاتین مقاله : The Influence of the Integrated Marketing Communication on the Consumer Buying Behaviour تعداد صفحات مقاله اصلی : 5 فرمت : pdf مجله : الزویر سال انتشار : 2015 در صورت نیاز می توانید سفارش ترجمه بدهید فایل ترجمه آماده است و بلافاصله پس از پرداخت هزینه فایل ارسال می شود. چکیده فارسی : هدف این مقاله تاکید بر تاثیر ارتباطات جامع بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان با استفاده از پژوهش های مستند می باشد. روش تحقیق مراحل زیر را در بر
مقالات ترجمه شده فارسی لاتین
دانلود فایل| |