پاورپوینت Thermoregulation dehydration از دست دادن آب بدن با تنظیم حرارت

پاورپوینت Thermoregulation dehydration از دست دادن آب بدن با تنظیم حرارت

پاورپوینت-thermoregulation-dehydration-از-دست-دادن-آب-بدن-با-تنظیم-حرارت

دانلود پاورپوینت Thermoregulation dehydration از دست دادن آب بدن با تنظیم حرارت،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 24 

بخشی از پاورپوینت :
تنظیم دما به هنگام شنا
وقتی که صحبت از شنا کردن است تنظیم دما بسیار اهمیت پیدا می کند و آن بدلیل هدایت کنندگی بسیار قوی آب نسبت به هواست(تقریبا 1000 برابر). بنابراین بدن ممکن است تا 30 برابر گرما از دست بدهد.
شکل روبرو تغییرات دمای مرکزی بدن افراد 8 تا 19 ساله را که در دمای 20 درجه سانتی گراد با سرعت 30 متر دردقیقه شنا می کردند(معادل 5-4 مت) را نشان میدهد.
ناتوانی شناگران جوان برای فعالیت در آب سرد به علت سطح زیاد بدنشان در ازای هر واحد جرم تولید کننده گرما و همچنین کم بودن چربی زیر پوستی آن هاست. چربی زیر پوستی بهترین عایق دمایی شناگران است به خصوص زمانی که جریان خون به سمت پوست کم شده باشد.
دمای آب استخر ها باید بالای 25 درجه نگه داشته شود اما هنوز هم کودکانی هستند که در استخر های روباز با دمای آب زیر 20 درجه شنا می کنند. و این خطر وجود دارد که شناگران مستعد به دلیل ناخوشایند بودن دمای آب از شنا رانده شوند.

دانلود فایل

پاورپوینت Thermoregulation dehydration از دست دادن آب بدن با تنظیم حرارت
Thermoregulation dehydration از دست دادن آب بدن با تنظیم حرارت, دانلود پاورپوینت Thermoregulation dehydration از دست دادن آب بدن با تنظیم حرارت, پاورپوینت در مورد Thermoregulation dehydration از دست دادن آب بدن با تنظیم حرارت, تحقیق Thermoregulation ,,,

پاورپوینت


دانلود فایل| |