پاورپوینت تاریخچه طب سنتی و مکمل رویکرد جهانی و دلایل اقبال به این شیوه‌ها

پاورپوینت تاریخچه طب سنتی و مکمل رویکرد جهانی و دلایل اقبال به این شیوه‌ها

پاورپوینت-تاریخچه-طب-سنتی-و-مکمل-رویکرد-جهانی-و-دلایل-اقبال-به-این-شیوه‌ها

دانلود پاورپوینت تاریخچه طب سنتی و مکمل رویکرد جهانی و دلایل اقبال به این شیوه‌ها،
با فرمت ppt و در 70 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه 1
دانشکده طب سنتی، جایگاهی آموزشی و پژوهشی توأم با «خدمات بالینی آکادمیک» دارد که با سه شعار سلامت نگری، پژوهش محوری و اخلاق مداری در راستای تولید شواهد علمی و مستندسازی نظریات مکتب طب ایرانی برای کسب مرجعیت علمی در این حوزه فعالیت می کند.
موضوعيت و اولویت این دانشکده، احیا و ارتقای مکتب طب ایرانی است که حسب طبقه بندی بین المللی و سازمان جهانی بهداشت بر اساس منابع مکتوب و موجود از دانشمندان صاحب نامی مانند ابن سینا و رازی و... به جا مانده است و در نتیجه هر آنچه به نام طب اسلامی، طب عامیانه، طب مردمی، طب شفاهی، طب مکمل، طب جایگزین و... نامیده می شود مورد نظر این دانشکده نیستند.
بدیهی است چنین عناوینی ـ حسب مورد ـ ممکن است مورد واکاوی و پژوهش در چارچوب قواعد علمی قرار بگیرند و باید دانست هر دانشی به یک علم میتواند مورد احترام باشد اما طب سنتی نیز بعنوان یک دانش تجربی ـ اگر چه به دلیل ملی و بومی بودن و تاریخ و تمدن ایران قابل تفاخر است ـ اما همچون سایر علوم تجربی دارای قداست و حصار و مصونیت از آزمون و نقد نیست !
مقدمه 2
ایجاد قضاوت و درک مثبت از طب سنتی با تفکیک مرزهای طب ایرانی ناب و قابل استناد از سایر ادعاها و عناوین در حد امکان جزء اولویتهای دانشکده در معرفی این دانش خواهد بود. این اقدام در چارچوب تولید شواهد و اثبات اثربخشی و کارایی و توانمندیهای طب سنتی با استفاده از ابزارها و روشهای علمی مورد وثوق جامعه پزشکی صورت خواهد گرفت.
حرکت به سوی طب تلفیقی یا فراگیر (Integrative Medicine) به عنوان نماد توسعه در حوزۀ علوم پزشکی در قالب تعامل آموزشی و پژوهشی با سایر بخشهای دانشگاه از اولویتهای دانشکده خواهد بود.
دانلود فایل

پاورپوینت تاریخچه طب سنتی و مکمل رویکرد جهانی و دلایل اقبال به این شیوه‌ها
تاریخچه طب سنتی و مکمل رویکرد جهانی و دلایل اقبال به این شیوه‌ها, دانلود پاورپوینت تاریخچه طب سنتی و مکمل رویکرد جهانی و دلایل اقبال به این شیوه‌ها, پاورپوینت در مورد تاریخچه طب سنتی و مکمل رویکرد جهانی و دلایل اقبال به این شیوه‌ها, تحقیق تاریخچه طب ,,,

گوناگون


دانلود فایل| |