فهرست مطالب:
1) تعاریف
2) یک مدل نوین جهانی عملیاتی سازی استراتژی
3) بیانیه مأموریت، ارزش های مشترک، چشم انداز مشترک و استراتژی اصلی مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در حوزه مد و لباس
4) استراتژیهای بخشی مربوط به فرایندهای انجام کار
- استراتژیهای فرآیند برنامه ریزی کلان
- استراتژیهای فرآیند پژوهش و طراحی
- استراتژیهای فرآیند تولید
- استراتژیهای فرآیند بازرگانی و تبلیغات
- استراتژیهای فرآیند مدیریت سرمایه های انسانی
- استراتژیهای فرآیند فناوری
- استراتژیهای فرآیند ساختار
- استراتژیهای فرآیند مالی – اقتصادی
- استراتژیهای فرآیند ارتباطات و روابط عمومی
- استراتژیهای فرآیند پشتیبانی
5) پیشنهادهای اجرایی برای تحقق مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در قالب ساماندهی مد و لباس
6) ساختار معین فرآیندهای مدیریت پوشش
7) مدل جامع مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی
8) فازبندی پروژهای مشخص شده جهت عملیاتی سازی ساماندهی مد و لباس
بخشی از متن پاورپوینت:
ما
با اتکای به مبانی چشم انداز بیست ساله کشور می خواهیم با تمرکز بر
ارزشهای مشترک هویت اسلامی– ایرانی، شادابی و سلامت، مدیریت پوشش اسلامی–
ایرانی را با مشارکت و تعامل مستمر تمامی نخبگان و اقشار مردم بویژه نظریه
پردازان، طراحان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان بصورت دانش بنیان ابتدا در
کشور محقق نموده و در ارائه الگوهای مد و لباس پیشرو بوده و سپس با گسترش
مرحله ای حیطه جغرافیایی فعالیت، بهترین انتخاب مردم سایر ملل بویژه
مسلمانان در سرتاسر گیتی بعنوان برند برتر باشیم.
دستیابی به ارزشهای
مشترک هویت اسلامی – ایرانی، شادابی و سلامت در عرصه مد و لباس بصورت مرحله
مند با حضور شایسته در بازارهای داخلی و پیشگامی در ارائه الگوهای مد و
لباس معرف شاخصه های اسلامی – ایرانی و سپس حضور در بازارهای متکامل و
متمایز جهانی در جهت دستیابی به برند برتر در کشورهای اسلامی، منطقه و جهان
از طریق:- اجرایی نمودن استراتژیهای بخشی از طریق فرآیندهای کسب و کار،
شامل مدیریت خدمات مشتریان و بازار، مدیریت سرمایه های انسانی، مدیریت
فرآیندهای عملیاتی سازی و مدیریت مالی – اقتصادی- رشد مداوم در بازارهای
داخلی منطقه ای و جهانی- بکارگیری فناوریهای ارتباطی و تخصصی زنده در جهت
دستیابی به معیارهای برتر برند درون و برون مرزی- ارتقای مستمر بهره وری و
اثربخشی به خصوص کرامت بخشی، توانمندسازی، قادر سازی سرمایه های انسانی از
طریق برنامه های تحقق بکارگیری انرژی ملی- ایجاد یک ساختار معین استقرار
اولیه بنیاد مدل و لباس از طریق یکپارچگی بین مبانی برنامه ریزی
کلان، فناوری، ساختار و فرآیند و نظامات بازرگانی، سرمایه های انسانی، مالی
و اقتصادی - بهینه سازی مبانی ایمنی، سلامت، محیط زیست، ارتقای مبانی
طراحی و تولید، قیمت تمام شده مورد قبول مشتری و استقرار یک نظام جامع
مدیریت عملکرد و تصویرسازی