فهرست مطالب:
1) تعاریف
2) یک مدل نوین جهانی عملیاتی سازی استراتژی
3) بیانیه مأموریت، ارزش های مشترک، چشم انداز مشترک و استراتژی اصلی مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در حوزه مد و لباس
4) استراتژیهای بخشی مربوط به فرایندهای انجام کار
- استراتژیهای فرآیند برنامه ریزی کلان
- استراتژیهای فرآیند پژوهش و طراحی
- استراتژیهای فرآیند تولید
- استراتژیهای فرآیند بازرگانی و تبلیغات
- استراتژیهای فرآیند مدیریت سرمایه های انسانی
- استراتژیهای فرآیند فناوری
- استراتژیهای فرآیند ساختار
- استراتژیهای فرآیند مالی – اقتصادی
- استراتژیهای فرآیند ارتباطات و روابط عمومی
- استراتژیهای فرآیند پشتیبانی
5) پیشنهادهای اجرایی برای تحقق مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی در قالب ساماندهی مد و لباس
6) ساختار معین فرآیندهای مدیریت پوشش
7) مدل جامع مدیریت پوشش اسلامی – ایرانی
8) فازبندی پروژهای مشخص شده جهت عملیاتی سازی ساماندهی مد و لباس
بخشی از متن پاورپوینت:
بیانیه چشم انداز مشترک مدیریت پوشش اسلامی - ایرانی
ما
با اتکای به مبانی چشم انداز بیست ساله کشور می خواهیم با تمرکز بر
ارزشهای مشترک هویت اسلامی– ایرانی، شادابی و سلامت، مدیریت پوشش اسلامی–
ایرانی را با مشارکت و تعامل مستمر تمامی نخبگان و اقشار مردم بویژه نظریه
پردازان، طراحان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان بصورت دانش بنیان ابتدا در
کشور محقق نموده و در ارائه الگوهای مد و لباس پیشرو بوده و سپس با گسترش
مرحله ای حیطه جغرافیایی فعالیت، بهترین انتخاب مردم سایر ملل بویژه
مسلمانان در سرتاسر گیتی بعنوان برند برتر باشیم.