پاورپوینت آنالیز روغن

پاورپوینت آنالیز روغن

پاورپوینت-آنالیز-روغن

دانلود پاورپوینت آنالیز روغن،
با فرمت ppt و در 45 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
امروزه در بسياري از شركت ها، تلاش بر این است تا اطلاعات جامع تری از تجهيزات را بصورت طبقه بندي شده در اختيار داشته باشند و با كنترل اطلاعات و شرايط لازم از بوجود آمدن توقف هاي غیر منتظره جلوگيري كنند.
با توسعه تكنولوژي و پیشرفت صنایع، كنترل تجهيزات ماشين آلات و روانكارها به يك برنامه مدرن آناليز روغن تبديل شده كه نتيجه آن مراقبت و نگهداري بهينه تجهيزات،‌ صرفه جويي در مصرف انرژي و افزايش عمر ماشين آلات خواهد بود.
تعریف آنالیز روغن
" آنالیز روغن" از خانواده برنامه های PM، یك برنامه اجرایی نگهداری و تعمیرات بر پایه مراقبت وضعیت شرایط روانكار است كه با تمركز بر وضعیت روانكار و انجام آزمایش های گوناگون در محل كار با استفاده از تجهیزات و آزمایشگاه های معتبر صورت می گیرد.
در كل، اساس کار آناليز روغن عبارتست از: انعکاس وضعيت دقيق ماشين براي يک دوره زماني معين از طريق نشان دادن وضعيت دستگاههاي مکانيکي در حال کار.
دانلود فایل

پاورپوینت آنالیز روغن
آنالیز روغن, دانلود پاورپوینت آنالیز روغن, پاورپوینت در مورد آنالیز روغن, تحقیق آنالیز روغن, پاورپوینت درباره آنالیز روغن, پاورپوینت راجع به آنالیز روغن, پاورپوینت آماده آنالیز روغن, تحقیق در مورد آنالیز روغن, ppt , pdf , تحقیق با موضوع آنالیز روغن, ,,,

گوناگون


دانلود فایل| |