بررسی کیفیت خدمات بانک ملت بر اساس مدل سروکوال و ارتباط آن با رضایت مندی مشتری

بررسی کیفیت خدمات بانک ملت بر اساس مدل سروکوال و ارتباط آن با  رضایت مندی مشتری

بررسی کیفیت خدمات بانک ملت بر اساس مدل سروکوال و ارتباط آن با رضایت مندی مشتری

چکیده   بانک ها در سال های اخیر به علت افزایش رقابت و به منظور حفظ بقا و افزایش سودآوری خویش مجبور به ارائه خدماتی متنوع تر و با کیفیت تر شده اند . به دلیل اهمیت کیفیت خدمات متعالی، همواره این سؤال مطرح است که چگونه می توان کیفیت خدمات بانکی را مورد ارزیابی قرار داد. به این منظور،پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تأثیر آن بر رضایت مندی مشتری با استفاده از مدل سروکوال با مؤلفه های عوامل محسوس، اعتماد، پاسخگویی، اطمینان و همدلی...

جزئیات بیشتر / دانلود
بررسی کیفیت خدمات بانک ملت بر اساس مدل سروکوال و ارتباط آن با  رضایت مندی مشتری
دانلود پایان نامه,فروش کارتحقیقی دانشجویی,دانلود پایان نامه از دانشجوسرا,خرید پایان نامه ارزان و رایگان,فروش کار تحقیقی و سمینار,سایت دانشجوسرا

اقتصاد


دانلود فایل| |