تحقیق درباره سیستم سوخت رسانی انژکتوری و کاربراتی

تحقیق درباره سیستم سوخت رسانی انژکتوری و کاربراتی

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 46 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

موتورهاي انژكتوري با سيستم سوخت تزريقي ابتدا براي موتورهاي ديزلي اختراع شد و توسط آلماني ها و به دستور هيتلر اصلاح گرديد تا بتواند مورد استفاده موتور هواپيما هاي ارتش هيتلري قرار گيرد .

مي توان گفت كه موتور كاربراتوري به نمونه انژكتوري برتري و ارجعيت دارد . ولي عدم استفاده از كاربوراتور و انتخاب انژكتور توسط آلماني ها به اين دليل بود كه استفاده از كاربوراتور در هواپيما در مناطق نامناسب تمايل زياد به توليد يخ دارد وهمچنين امتياز ديگر انواع انژكتوري تاثير ناپذير بودن عملكرد آن در حين انجام مانورهاي جنگي خطر ناك بود .

تبديل يك سيستم انژكسيون ديزل به سيستمي كه بنزين استفاده كند كاري بس مشكل است چون سوخت گازوييل كه يك روغن سبك وزن مي باشد باعث مي شود كه نوعي روغن كاري بين پمپ ها و سيلندر هاي سيستم انژكتوري انجام شود . در مقابل ، بنزين سوختي بي نهايت خشك است وبه كلي فاقد هر گونه قابليت روغن كاري مي باشد . بنابراين در تبديل از گازوييل به بنزين نياز به يك تحقيق بسيار دقيق در زمينه فلزهاي مورد استفاده در ساختمان پيستون ها و سيلندرها دارد كه نتيجه چنين عملي گران شدن هزينه ساخت مي باشد .

تزريق سوخت بنزين در موتورهاي جرقه اي بيشتر در مانيفولد هوا يا روي سوپاپ ورودي و بندرت در داخل سيلندر انجام مي شود .

مزاياي سيستم تزريقي عبارتست از :

1- راندمان حجمي زياد موتور

2- مصرف سوخت ويژه قابل قبول موتور

3- گشتاور زياد موتور با دور كم

4- احتراق كامل

5- شتاب گيري سريع موتور

سيستم هاي Jetronic موجود :

 


دریافت فایل
تحقیق درباره سیستم سوخت رسانی انژکتوری و کاربراتی
تحقیق درباره سیستم سوخت رسانی انژکتوری و کاربراتی ,سوخت رسانی انژکتوری,سیستم سوخت رسانی انژکتوری و کاربراتی

فنی و مهندسی


دانلود فایل| |

سوختگی و اقدامات پرستاری

سایر رشته های فنی مهندسی