مقاله شناخت محیط آموزشی آتلیه های معماری بر مبنای اصول کثرت گرایی

مقاله شناخت محیط آموزشی آتلیه های معماری بر مبنای اصول کثرت گرایی

مقاله شناخت محیط آموزشی آتلیه های معماری بر مبنای اصول کثرت گرایی

مقاله شناخت محیط آموزشی آتلیه های معماری بر مبنای اصول کثرت گرایی شامل 23 صفحه (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این مقاله و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم.

.




مقدمه:

با توجه به شرایط و اصول مرئی و نامرئی حاكم بر جهان امروز، بسیاری از مرزها و دیوارهای ارتباطی، فرهنگی، فلسفی، اجتماعی و .  .  . در هم شكسته اند و انسان از توانایی فراوانی ( شاید بیشتر از هر زمان دیگر) برای انتخاب و گزینش در زمینه های گوناگون برخوردار گشته است. این چشم انداز از دنیای امروز فرصت ها و پتانسیل های فراوانی را به انسان ارائه می كند. پلورالیسم نظریه ای است كه مبنای برخورد با موضوعات رنگانگی از حقیقت، فرهنگ، دین، هویت و . . . گرفته تا روش های پژوهشی، سبك، الگو، سنجش را در كثرت و احترام و توجه به آن می داند.

.


فهرست:

بیان مساله
اهداف
منابع و پیشینه تحقیق
چكیده تحقیق
فرضیات
مصاحبه ها
منابع و مآخذ

.

عنوان: مقاله شناخت محیط آموزشی آتلیه های معماری بر مبنای اصول کثرت گرایی

فرمت : ورد

تعدادصفحه: 23


دریافت فایل
مقاله شناخت محیط آموزشی آتلیه های معماری بر مبنای اصول کثرت گرایی

فنی و مهندسی


دانلود فایل| |