مجموعه بسیار قدرتمند قاتل اسکاندیناوی (برای مهره سیاه)با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس

مجموعه بسیار قدرتمند قاتل اسکاندیناوی (برای مهره سیاه)با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه بسیار قدرتمند قاتل اسکاندیناوی (برای مهره سیاه) با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس!!

Killer Scandinavian

with IM Robert Ris

محصول سایت: Ginger GM

مدت زمان آموزش: بیش از 4 ساعت 49 دقیقه

 فرمت :MP4

زبان انگلیسی با درک و فهم آسان

قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها :کامپیوتر"اندروید"وغیره

قیمت دوره در سایت اصلی:25 دلار

 

مجموعه بسیار جذاب قاتل اسکاندیناوی با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس!

اساس کارنامه ما 1.e4 d5 2.exd5 Qxd5 3.Nc3 Qa5 4.d4 Nf6 است. علیرغم نادیده گرفتن قوانین ابتدایی شروع بازی با بیرون آوردن وزیر زود هنگام، اسکاندیناوی به عنوان یک پیشخوان عالی در نظر گرفته می شود. و همانطور که از نام دوره، Killer Scandinavian پیداست، به جای اینکه بخواهیم با سیاه برابری کنیم، به دنبال خون هستیم! در حدود 5 ساعت آموزش، یک رپرتوار مبارزه کامل برای سیاه در برابر 1.e4 به شما ارائه می شود!

ما با آنچه که من خط اصلی را در نظر می‌گیرم شروع می‌کنیم، زیرا تنظیم سفید با Nf3/Bc4/Bd2 طبیعی به نظر می‌رسد و بیشتر بازی می‌شود. من توصیه می کنم فیل پادشاه را به b4 بیاورید و آماده باشید که فیل را برای اسب در c3 واگذار کنید. در فصل 1 مزایای سیاه در چنین موقعیت های نامتعادلی روشن خواهد شد. باز کردن موقعیت برای دو فیل با d4-d5 سریع (فصل 2) وسوسه انگیز است، اما به هر حال برای سیاه نباید مشکل ساز باشد!

ایده Nf3-e5 اغلب در اسکاندیناوی دیده می شود و باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد. سفید ایده های مختلفی برای استفاده از قرارگیری آسیب پذیر وزیر سیاه (Ne5-c4) و فیل خانه های روشن (پیشبرد پیاده g- و h) دارد. خبر خوب این است که به محض مقاومت در برابر طوفان، پادشاهی بیش از حد سفید ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و آسیب بیشتری به سفید وارد کند.

وقت آن است که نگاهی به سایر حرکات در حال توسعه حیاتی 5.Bd2 و 5.Bc4 بیاندازیم، زیرا سفید از بازی Nf3 خودداری می کند. متأسفانه، همانطور که توضیح داده خواهد شد، امکان انتقال به خطوط پوشش داده شده در فصل 1 و 2 وجود ندارد. یک حرکت تحریک آمیز خوب است در فصل 5-7 همه دستورات حرکتی ظریف و ایده های کلی وسط بازی برای سیاه مورد بحث قرار خواهند گرفت.

بسیاری از بازیکنان سفید دوست ندارند با این گشایش روبرو شوند، زیرا هدف سیاه این است که بر مرکز سفید و به ویژه پیاده روی d4 فشار بیاورد. از این رو، اگر سفید تصمیم گرفت پیاده خود را روی d4 بگذارد و در عوض به سراغ 4.Bc4 و 5.d3 برود، نباید تعجب کنید. 

در فصل 9 به شما توصیه می شود که چگونه با خط گامبی 4.b4 روبرو شوید و یک راه اندازی خوب در برابر ایده سفید که فیل پادشاه را نامزد می کند.

با 3.Nf3 سفید بلافاصله وزیر سیاه را به چالش نمی کشد و قصد دارد قبل از اینکه اسب وزیر خود را به c3 برساند، پیاده های خود را روی c4 و d4 قرار دهد. با این حال، در این فاصله زمانی که سیاه برای مبارزه شدید در مرکز آماده است، توصیه می‌شود که توسعه وزیر خود را با 3…Bg4 4.Be2 Nc6 5.d4 0-0-0 تکمیل کند! موقعیت های بعدی فوق العاده تیز هستند و حاوی ایده های تاکتیکی زیادی برای سیاه هستند.

در نهایت، مهم است که تمام انحرافات اولیه توسط سفید در حرکت 2 و 3 پوشش داده شود. توضیح داده شده است که چرا سفید نمی‌خواهد 3.d4 بازی کند، چگونه با Blackmar-Diemer Gambit (2.d4) و Van Geet مقابله کند. دهانه (1.Nc3) که با جابجایی پس از 2.Nc3 به آن می رسد.

 

 

 

 

 

 


دریافت فایل
مجموعه بسیار قدرتمند قاتل اسکاندیناوی (برای مهره سیاه)با تدریس استاد بین المللی رابرت ریس
بهترین دفاع برای سیاه,دفاع اسکاندیناوی,آموزش شروع بازی,آموزش آخربازی,آموزش وسط بازی,آموزش حرفه ای شروع بازی,آموزش وسط بازی,آموزش آخربازی,ای?

عمومی و آزاد


دانلود فایل| |

مجموعه علم جفر

کتب علوم جفر و رمل

مجموعه شش رسائل

کتب علوم جفر و رمل