35 صفحه ورد
فهرست مطالب
عنوان
صفحه
مقدمه
1
دوزبانه(منطقه عرب نشین)
2
داشتن دانش آموز کم شنوا و ناتوانی در بیان الفاظ و کلمات (پایه اول)
2
دانش آموزان عقب مانده ذهنی یا دیرآموز در مدرسه های عادی
3
تجربیات پایه سوم
5
درس اجتماعی
5
تجربه دیکته در کلاس سوم
5
تجربیاتی در رابطه آموزش جدول ضرب در پایه سوم
6
پایه چهارم ابتدایی
7
معاونت دبستان و آسفالت کردن مدرسه
9
اهميت ايجاد انگيزه در جلسه اول: 14
نحوه شروع تدريس: 14
روش موفق تدريس از ديدگاه دانشآموزان 15
نحوه فعال نگاهداشتن كلاس توسط معلم: 15
16 علل لزوم پرسش درس از ديدگاه بچهها و معلمين
بررسي لحن اداي مطالب از ديدگاه بچهها و معلمين: 17
نحوه انتقال مطالب از ديدگاه قرآن 17
نحوه برخورد معلم با دانشآموز (بعد عاطفي) 18
بررسي بهترين روشهاي تشويق و تنبيه 19
نحوه تشويق موفق از ديدگاه روانشناسان: 20
نحوه برخورد با شاگردان ناسازگار: 22
روشهاي جلب توجه دانشآموزان 23
بررسي نقش روحيه معلم در امر كلاسداري: 24
چگونه ميتوان روحيهاي شاد داشت: 24
نياز به انجام كار گروهي در شاگردان: 26
نياز به جلب توجه در دانشآموزان: 27
بررسي نحوه ارتباط صحيح با دانشآموزان 28
پرهيز از مباحثه در كلاس: 29
نحوه نفوذ در متقاعد ساختن كلاس: 30
چالش ها 31
راهكار ها 33
نتيجه گيري 34
علوم انسانی
دانلود فایل| |