تحقیق درباره مجتمع دخانیات تهران

تحقیق درباره مجتمع دخانیات تهران

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 22 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

توتون کاری در استان تهران درسال 1318 بصورت پیمانکاری و ارباب و رعیتی شروع و مالکین قصبات به عنوان پیمانکاران طرف قرارداد دخانیات با کمک زارعین تحت سرپرستی خود اقدام به کشت توتون می نمودند .

پس از گذشت زمان و اجرای قوانین  اصلاحات اراضی بتدریج زارعین صاحب زمین شده و خود راساً اقدام به انعقاد پیمان کشت توتون با دخانیات نمودند و توتونکاری رونق گرفت و مروجان کشت استخدام و به آموزش  توتونکاران همت گماردند و واریته هایی همچون سامسون ، باسما ، تیکلاک ، و ترابوزان کشت اصلی است .

در سالهای اخیر با توجه به تغییر ذائقه مصرف کنندگان سیگار و ساخت سیگارتهای لوکس دو واریته توتون ویرجینیا و بارلی جایگزین واریته های گذشته شده است .

در باره دخانیات تهران :

مجتمع دخانیات تهران با فعالیت در حوزه های کشاورزی ، صنعت و بازرگانی دخانیان نظیر خرید و نگهداری توتون ، عمل آوری توتون و فروش محصولات دخانی با هدف تامین نیازهای اولیه صنعت دخانیات در زمینه تولید محصولات دخانی و تامین نیازهای مصرفی مردم منطقه در چارچوب سیاست جلوگیری از مصرف بی رویه کالاهای قاچاق و نامرغوب فعالیت می کند .


دریافت فایل
تحقیق  درباره مجتمع دخانیات تهران
تحقیق درباره مجتمع دخانیات تهران , مجتمع دخانیات تهران ,دخانیات تهران

علوم انسانی


دانلود فایل| |