تحقیق مفهوم صادرات و بازاریابی و مفاهیم بازرگانی

تحقیق مفهوم صادرات و بازاریابی و مفاهیم بازرگانی

تحقیق-مفهوم-صادرات-و-بازاریابی-و-مفاهیم-بازرگانی

دانلود تحقیق با موضوع مفهوم صادرات و بازاریابی و مفاهیم بازرگانی،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه :
در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است و بر آمادگی زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیری استراتژی های صادراتی تأکید گردیده است .
توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که بصورت قانون غیر قابل تغییر درآمده و هر کدام از دستگاههای اجرایی مرتبط با امر صادرات و همچنین اتحادیه ها
و تشکلهای صادراتی و سازمانهای خدمات رسانی تجاری از قبیل بانکها ، بیمه ، حمل و
نقل و . . . به وظایف خود به خوبی عمل نمایند و در جامعه نیز آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات بوجود آید .
در این گزارش بطور مختصر و مفید به مفهوم صادرات و بازاریابی می پردازیم با این
شعار که :
« در دنیای آینده ، بازاریابی جهانی و جهان بازاری شدن ملاک عمل قرار می گیرد . »
تعریف صادرات :
صادرات عبارتست از ارتباط و کارکردن با بازارهای حرفه ای و حرفه ای های بازار در آن سوی مرزها .
صادرات نقطه آغاز ارتباط برقرار کردن با دیگران است . صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است که از فروش تولیدات یا خدمات به کشورهای دیگر برای کسب
درآمد ارزی حاصل می شود و در برقراری موازنه تجاری وایجاد تعادل اقتصادی کمک شایانی می نماید .


دانلود فایل

تحقیق مفهوم صادرات و بازاریابی و مفاهیم بازرگانی
مفهوم صادرات , بازاریابی , مفاهیم بازرگانی , تحقیق مفاهیم بازرگانی , دانلود تحقیق در مورد مفاهیم بازرگانی , مقاله در مورد مفهوم صادرات , تحقیق آماده در مورد بازاریابی , پاورپوینت بازاریابی , پروژه در مورد مفهوم صادرات , تحقیق در مورد مفهوم ص,,,

سایر گرایش های مدیریت


دانلود فایل| |