تحقیق دفتر تشكيلات و بهبود سيستم ها و روش ها
دانلود تحقیق با موضوع دفتر تشكيلات و بهبود سيستم ها و روش ها،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
فراهم آوردن موجبات برقراري نظام مطلوب در امر سازماندهي، تعيين وظايف و مسئوليت ها و بهبود سيستم ها و روش هاي انجام كار در واحدهاي ستادي حوزه مركزي سازمان و ادارات و واحدهاي ثبتي در مناطق مختلف كشور در جهت تحقق اهداف و حسن اجراي وظايف محوله به سازمان
• مطالعه مداوم و مستمر در تشكيلات و وظايف و روشهاي انجام كار سازمان به منظور تفكيك و تقسيم صحيح وظايف بين واحدهاي مختلف و جلوگيري از تداخل، تعارض و يا تكرار وظايف و مسئوليتهاي سازماني در واحدهاي مذكور
• بررسي مستمر در وظايف و حجم كار و اهداف سازمان و عنداللزوم وظايف جديد واگذاري منبعث از قوانين و مقررات موضوعه و تأمين و تدارك تشكيلات مناسب و لازم حسب مورد
• انجام بررسيهاي لازم درخصوص پيشنهادات واصله در زمينه اصلاحات در سازمان و تشكيلات موجود اعم از انتقال وظايف هر يك از واحدها به واحد ديگر، حذف، ايجاد و يا ادغام واحدهاي سازماني، افزايش و يا كاهش تعداد پستهاي سازماني، تغيير عناوين و يا تغيير وضعيت پستها از ثابت به موقت و يا بالعكس با رعايت ضوابط و معيارها و دستورالعملهاي صادره از سوي سازمان مديريت و برنامهريزي كشور و امكانات و سياستهاي استخدامي سازمان ...