تحقیق آموزش فراگیر محور برای کودکان با اختلالات شنوایی

تحقیق آموزش فراگیر محور برای کودکان با اختلالات شنوایی

تحقیق-آموزش-فراگیر-محور-برای-کودکان-با-اختلالات-شنوایی

دانلود تحقیق با موضوع آموزش فراگیر محور برای کودکان با اختلالات شنوایی،
در قالب pdf و در 19 صفحه.


بخشی از متن تحقیق:
این پژوهش از نوع ترجمه در حوزه آموزش فراگیر محور برای کودکان دارای اختلالات شنوایی و کم شنوا برای معلمان و دانشجویان معلمی و رشته های علوم تربیتی مناسب میباشد. در این مقاله ترجمه شده به الگوهای اثرگذار در تعامل با افراد کم شنوا از سوی همسالان و مربی که در کشور های مختلف از جمله اسپانیا و ... پرداخته شده است. و به اقدامات اساسی در آموزش و پرورش فراگیر که نقش مهمی در موفقیت کودکان و نیز پژوهشگران و دست اندرکاران این حرفه دارد ، اشاره شده است.لازم به توضیح است که به قسمتی از متن مقاله اشاره کنیم،تجزیه و تحلیل نشان داد که تعاملات در کلاس برنامه مهارت های اجتماعی در کلاس اثرات کم شنوایی و مهارت بهتر در استفاده از زبان اشاره است . در قسمتهایی از این پژوهش با پرداختن به پژوهش های مختلف و با ادله علمی کافی به موفقیت های مربوط در آموزش فراگیر میپردازد‌ برای نمونه در پایان مقاله اینطور آمده است،متخصصان باید تلاش کنند تا با همکاری یکدیگر از همه برنامه ریزان در آموزش فراگیر حمایت کنند و وسایل همکاری کودکان در فعال یتهای یادگیری را در اختیار کودکان قرار دهند. و خوانندگان این تحقیق در نهایت به جمع بندی کلی از آموزش فراگیر میرسد و شناخت کافی را راجع به نوع برخورد موفق با افراد دارای اختلال کسب می کند.
دانلود فایل

تحقیق آموزش فراگیر محور برای کودکان با اختلالات شنوایی
آموزش , آموزش و پرورش , آموزش فراگیر , معلمان , همسالان , کودکان ,دانشجو معلمان, تحقیق , ترجمه , اختلال شنوایی , کم شنوا , ناشنوا, تعاملات , نتایج

علوم تربیتی


دانلود فایل| |