تحقیق محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005

تحقیق محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005

تحقیق-محیط-توسعه-ویژوال-بیسیک-2005

دانلود تحقیق با موضوع محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005،
در قالب word و در 55 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
در ابتدا جالب است بدانید که برای برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک ، به برنامه ی ویژوال بیسیک 2005 نیازی ندارید شما می توانید برنامه های خود را با یک ویرایشگر متنی مانند Note pad نیز بنویسید اما برنامه های ویژوال بیسیک معمولاً طولانی هستند و نوشتن آنها با Note pad زمان زیادی را صرف میکند. راه بهتر برای انجام این کار استفاده از محیط توسعه مجتمع ویژوال استودیو است که به عنوان IDE نیز شناخته میشود IDE ویژوال استودیو امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار میدهد که مسلماً با استفاده از ویرایش گر های متنی به آنها دسترسی نخواهید داشت. برای مثال این محیط میتواند درستی کد های نوشته شده را بررسی کند، قسمت های تمام شده از برنامه را به صورت بصری نمایش دهد، خطاهای موجود در برنامه را تشخیص دهد و ... 
صفحه profile setup:
IDE محیطی است شامل یک سری ابزار که موجب سهولت کار توسعه و طراحی نرم افزار میشود. ویژوال استودیو 2005 را به صورت زیر اجرا کنید.
به منوی استارت بروید All program را انتخاب کنید سپس از زیر منوی Microsoft visual studio 2005 گزینه‌ی  Microsoft visual studio 2005 را انتخاب کنید صفحه آغازین ویژوال استودیو نمایش داده میشود و بعد از آن پنجره Choose default environment setting را خواهید دید از لیست ظاهر شده گزینه‌ي Visual basic development setting را انتخاب کرده و روی Start visual studio کلیک کنید محیط توسعه مایکروسافت نمایش داده میشود. 
منو
همان طور که می دانید منو ها و نوار ابزار ها در این برنامه نیز تفاوت چندانی با برنامه های دیگر مایکروسافت از قبیل word یا Excel ندارد. 
نوار منوی Visual studio 2005 به صورت پویا است یعنی بر حسب کاری که می خواهید انجام دهید یک سری از گزینه ها به منو اضافه شده و یا از آن حذف میشوند. وقتی فقط محیط IDE خالی را در مقابل خود دارید، منوی ویژوال استودیو شامل گزینه های Community, window, test, tools, data, view, edit, file و منوی help است. اما هنگامی که کار بر روی یک پروژه را شروع کنید منوی کامل ویژوال استودیو 2005 همانند شکل زیر نمایش داده خواهد شد. 
دانلود فایل

تحقیق محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005
محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005, دانلود تحقیق محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005, تحقیق در مورد محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005, تحقیق محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005, تحقیق درباره محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005, تحقیق راجع به محیط توسعه ویژوال بیسیک 2005, تحقیق آماد,,,

مهندسی کامپیوتر


دانلود فایل| |