تحقیق بازاریابی بین‌ الملل

تحقیق بازاریابی بین‌ الملل

تحقیق-بازاریابی-بین‌-الملل

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی بین‌ الملل،
در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
بازاریابی بین‌الملل
بین‌المللی سازی
اهمیت بازاریابی بین‌الملل
اهمیت تحقیقات بازاریابی بین‌الملل
استراتژی‌های ورود به بازاریابی بین‌الملل
تجزیه و تحلیل بازارهای خارجی
پیشنهادهایی برای افزایش عملکرد در بازارهای خارجی
مزایای بازاریابی بین الملل
راهکارهای دولت برای بازاریابی بین الملل
منابع


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
بازاریابی بین‌الملل عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات از یک کشور به کشوری دیگر. بازاریابی داخلی و خارجی، دارای تفاوت هایی هستند که از جمله آنها می‌توان تفاوتهای محیطی در زمین ههای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نام برد. تفاوت های موجود در آب و هوا، محیط طبیعی، فرهنگ، منابع و تکنولوژی، نیازهای تولیدی و خدماتی متفاوتی را ایجاد می کند. از آنجا که برای یک بنگاه اقتصادی رفع تمام نیازهای مصرف‌کنندگان امکان پذیر نیست، لذا مدیریت بازاریابی می بایستی فرصت های موجود را از طریق تقسیم بازار تجزیه و تحلیل کند تا بتواند کالا و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان مورد نظر را با توجه به منابع خود تأمین کند. منظور از تقسیم بازار این است که بازاری وسیع را با روشی به بخ شهای کوچکتر تقسیم کنیم که در هر کدام از آنها یکنواختی بیشتری از نظر عرضه و تقاضا وجود داشته باشد. مصرف کنندگان، خصوصیاتی مشترک و مشابه دارند. معیارهایی که تقسیم بازار براساس آنها انجام می‌گیرد، شامل ..
دانلود فایل

تحقیق بازاریابی بین‌ الملل
تحقیق بازاریابی بین الملل,بازاریابی بین‌الملل,بین‌المللی سازی,اهمیت بازاریابی بین الملل, تحقیقات بازاریابی بین الملل,استراتژی‌های ورود به بازاریابی بین الملل,مزایای بازاریابی بین الملل,مزیت بازاریابی بین الملل, بازاریابی بین الملل چیست

مدیریت بازاریابی


دانلود فایل| |