در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.
بنزین و انرژی نیسان با صدای انسان تامین میشود
یکی از ویژگیهای یک کمپین بازاریابی حسی موفق این است که بتواند مخاطبان خود را به نشان دادن واکنشی خاص وادار کند. نیسان در تازهترین کمپین بازاریابی حسی خود به خوبی به این عنصر بازاریابی توجه کرد.
نیسان که معروف به اجرای کمپینهای بسیار دقیق و استفاده از شیوههای مهندسی در فعالیتهای بازاریابی خود است، اینبار نیز کمپین زیبا و بسیار هنرمندانهای را اجرا کرد. مهندسان نیسان پس از بررسیها و اندازهگیریهای دقیق، ماشینی کوچک را طراحی کردند که نه با بنزین و گاز و نه با برق و هیدروژن کار میکرد، بلکه نیروی محرکه آن صدای انسان بود. این مهندسان همچنین نمونهای مینیاتوری از یک پیست اتومبیلرانی طراحی کردند که ماشینهای كوچك نیسان بتوانند به راحتی در آن به پیش روند.