در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.
نقش و زمانبندی برنامهریزی
اقدامات قبل از برنامه ریزی:
بکارگیری روشهای تحلیلی برای ارزیابی خطر.
کسب شناخت کلی از چارچوب قانونی و مقرراتی حاکم بر واحد تجاری و چگونگی رعایت آن توسط واحد تجاری.
تعیین سطح اهمیت.
استفاده از خدمات کارشناسان.
اجرای سایر روشهای ارزیابی خطر.
طرح برخی اجزای برنامهریزی حسابرسی با مدیریت واحد تجاری برای تسهیل اجرا و مدیریت کار حسابرسی
فعالیتهای مقدماتی
مزیت اجرای فعالیتهای مقدماتی: تشخیص و ارزیابی رویدادها یا شرایط دارای اثر احتمالی نامطلوب بر برنامهریزی و اجرای کار حسابرسی.
اهداف حاصل از اجرای فعالیتهای مقدماتی:
حفظ استقلال کافی و توان انجام کار.
رفع نگرانی در رابطه با درستکاری مدیران اجرایی واحد تجاری
اجتناب از سوءتفاهم با صاحبکار در خصوص شرایط کار حسابرسی.
فعالیتهای برنامهریزی
تدوین طرح کلی حسابرسی:
دامنه رسیدگی،
زمانبندی اجرا و مسیر حسابرسی
رهنمودهای لازم برای تدوین برنامه حسابرسی
اقدامات حسابرس برای تدوین طرح کلی حسابرسی:
تعیین ویژگیهای کار حسابرسی برای تعیین دامنه رسیدگی،
تعیین اهداف گزارشگری کار حسابرسی به منظور زمانبندی انجام کار و تعیین ماهیت اطلاعرسانی و ارتباطات مورد لزوم،
توجه به عوامل مهم در قضاوت حرفهای خود برای هدایت کار تیم حسابرسی،
توجه به نتایج فعالیتهای مقدماتی کار حسابرسی، و حسب مورد، مربوط بودن شناخت کسب شده از سایر خدمات حرفهای انجام شده توسط مدیرمسئول کار و
تعیین ماهیت، زمانبندی اجرا و میزان منابع مورد نیاز برای انجام کار حسابرسی