پاورپوینت استانداردهای بیمارستانی وآموزش به مددجو

پاورپوینت استانداردهای بیمارستانی وآموزش به مددجو

پاورپوینت-استانداردهای-بیمارستانی-وآموزش-به-مددجو

 دانلود پاورپوینت با موضوع استانداردهای بیمارستانی  وآموزش به مددجو،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ارتباط عبارتست از فرایند انتقال پیام از فرستنده به گیرنده، مشروط بر آن که محتواي مورد انتقال از فرستنده به گیرنده منتقل شود و یا بالعکس.
ارتباط در جهان امروز کلید و رمز موفقیت در ارایه خدمات است؛ نکته مهم در برقرار ارتباطات موثر این است که هر واژه، ارتباط غیر کلامی، تصاویر نوشتاری و گفتار ممکن است برای افراد مختلف در فرهنگ های مختلف معانی خاص داشته باشد.
ويژگي هاي ارتباط
فرآيندي است آگاهانه يا ناآگاهانه، خواسته يا ناخواسته كه از طريق آن احساسات و نظرات، به شكل پيامهاي كلامي و يا غيركلامي بيان گرديده و سپس ارسال، دريافت و ادراك مي شوند. اين فرآيند ممكن است ناگهاني، عاطفي و يا بيانگر باشد.
ارتباط درمانی...
ارتباط بین بیمار و  گروه مراقبت های بهداشتی باعث: ارائه روش هاي صحيح در برقراري ارتباط با بيماران است و به ما كمك مي كند تا اين ارتباط مختل نشود.
احساس حامي و پشتيبان اطلاعات صحيح در اختيار مي گذارد. بازخورد امید در بيمار ايجاد مي كند. . بيمار به راحتي مشكلش را بيان مي كند
لذا بيمار بهتر درک می شود.
دانلود فایل

پاورپوینت استانداردهای بیمارستانی  وآموزش به مددجو
استانداردهای بیمارستانی وآموزش به مددجو, دانلود پاورپوینت استانداردهای بیمارستانی وآموزش به مددجو, پاورپوینت در مورد استانداردهای بیمارستانی وآموزش به مددجو, تحقیق استانداردهای بیمارستانی وآموزش به مددجو, پاورپوینت درباره استانداردهای بیمارستانی ,,,

سایر


دانلود فایل| |

هتلینگ بیمارستانی

سایر رشته های فنی مهندسی

استانداردهای بیمارستانی

سایر رشته های فنی مهندسی

انتخاب وآموزش بیماران

سایر رشته های فنی مهندسی

تحقیق مدیریت کیفیت

سایر گرایش های مدیریت