پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب وکار

پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب وکار

پاورپوینت-آشنایی-با-اصول-و-قواعد-بازاریابی-و-فروش-در-شرایط-رکود-اقصادی-(ویژه-مدیران-و-اعضای-کسب-وکار

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب وکارهای تعاونی)،
در قالب ppt و در 111 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف فروش
فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی ترین عملیات بازاریابی دریک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است. در شکلگیری این رابطه بلندمدت، به نحویکه منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق وناموفق) ضروری است .
فروش شخصی
یکی از ابزارهای بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است.
فروش یک ارتباط دوطرفه است.
یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتری به شرکت است.
وظیفه فروشنده این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری، آن نیاز را با محصول شرکت تطبیق دهد و سپس
 مشتری را برای خرید ترغیب کند
فرآیند فروش
جستجوگری یا مشتری یابی
مرحله قبل از نزدیکی یا تماس با مشتری
مرحله تماس با مشتری
 نمایش
حل مشکل
برطرف کردن اعتراضات
 بستن قرارداد
پیگیریهای پس از فروش
دانلود فایل

پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب وکار
آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب وکارهای تعاونی), دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب وکارهای تعاونی), پاورپوینت در مورد آشنایی با,,,

سایر


دانلود فایل| |

قواعد عربی 2

سایر رشته های فنی مهندسی

شرایط عمومی و خصوصی پیمان

سایر رشته های فنی مهندسی

سرمایه گذاری دردوران رکود

سایر رشته های فنی مهندسی

تحقیق کسب و کار کوچک

روانشناسی و علوم تربیتی

تحقیق مدیریت کیفیت

سایر گرایش های مدیریت