تحقیق جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

تحقیق جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

تحقیق-جنبه-هاي-اخلاقي-نام-و-نشان-تجاري-در-افزايش-اعتبار-شركت-در-اجتماع

دانلود تحقیق با موضوع جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
- مقدمه
در مدلهاي مرسوم نام و نشان تجاري كالا، ارزش ويژه نام و نشان بوسيله عملكرد اقتصادي در دوره‌هاي مالي تعريف و ارزيابي مي‌شود. امروزه علاقه به تحقيق در زمينه اخلاقيات بازاريابي و مسائل اجتماعي و قدرت اجتماع در حال رشد است و نام‌هاي تجاري در خيلي از جنبه‌هاي زندگي انسان مرسوم هستند. نام‌هاي تجاري در سبك زندگي و فرهنگ تاثير داشته و حتي معرف آن هستند نام‌هاي تجاري در حال نفوذ به زندگي شخصي افراد هستند و ممكن است ارزشها، اعتقادات، سياستها و حتي روح افراد را تحت تاثير قرار دهند.
ايجاد نام و نشان تجاري فراتر از زمينه بازاريابي و تبليغات رفته است و به همان اندازه كه ساختاري اقتصادي دارد ساختاري اجتماعي نيز دارد. تبليغات يك عامل نمايان بازاريابي است اما نام و نشان، مركز ارتباطات بازاريابي است و اغلب چالشها در تبليغات از استراتژي نام و نشان نشأت مي‌گيرد.
2- ايجاد نام و نشان تجاري اخلاقي1
معاني نام و نشان به نقش و ارزش آن در زندگي ذينفعان بستگي دارد و براي استفاده كنندگان از يك نام و نشان تجاري خاص يك قيد اخلاقي ايجاد مي‌شود. گاهي ممكن است نام و نشان تجاري با نام شركت پيوند خورده و مترادف با سياست‌هاي شركت شود و يا نشان دهنده وجه مشترك شركت و مشتريانش شود. همانند فعاليتهاي روابط عمومي كه وجهه شركت را نشان مي‌دهد وظيفه نام و نشان تجاري نيز نام آوري شركت است و مديريت ايجاد نام و نشان مي‌تواند به خوبي روابط عمومي ارتباط ميان سازمان و ذينفعان را تنظيم كند...
دانلود فایل

تحقیق جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع
نام و نشان تجاري, نام سازي, اخلاقيات, مسئوليت اجتماعي, تصوير نام و نشان, اعتبارشركت, ارزش ويژه نام و نشان, brand, brandingU ethics, social responsibility, image, corporate reputation, Brand equity

سایر گرایش های مدیریت


دانلود فایل| |