پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا

پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا

پاورپوینت-مدیریت-فرایندهای-کسب-و-کار-و-معماری-سرویس-گرا

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا،
در قالب ppt و در 53 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
'مديريت فرآيندهاي سازماني' در باره اين موضوع بحث مي كند كه كليه فرآيندها و همه راه هايي كه به مشتري ختم مي شود تحت كنترل درآيند.

BPM
پاردايمي است مركب از مفاهيم مديريتي و فناوري اطلاعات

BPMS
نوع خاصي از نرم افزار مي باشد كه از تمام چرخه عمر فرآيندهاي كسب وكار پشتيباني مي كند.
مديريت فرآيند تجاري (BPM) در دنياي آکادميک دهه هاي 50 و 60 به عنوان اجراي بهبود در رويکرد مديريت کيفيت شناسايي شد. در دهه 80 مولفان،  Hammer and Champy مديران تجاري را به مديريت فرآيندها ، فرآيند مهندسي مجدد و مديريت گردش کار معطوف داشتند.

امروزه  BPM زمينه سازي پيشرفت مستمر است. بسياري از شرکتها به تجربه ياد گرفته اند که BPM يک سرمايه گذاري قوي در رويارويي سريع با نيازهاي تغييرات در نوعي از دنياي پوياي امروزه است.

فرآيندهاي موجود در سازمانها داراي اين خصوصيات هستند :  پيچيده هستند ، پويا و دائما در حال تغيير هستند ، بصورت نامنظمي گسترش يافته اند و در هر سيستم و نهادي بصورتي متفاوت محلي سازي (customized ) شده اند.
دانلود فایل

پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا
مدیریت , مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا, دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا, پاورپوینت در مورد مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا, تحقیق مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا, پاورپوینت در,,,

سایر گرایش های مدیریت


دانلود فایل| |