پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران
دانلود پاورپوینت با موضوع سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت
مقدمه
انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند .
تعداد آگیههای تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند به حدی زیاد است که باور
آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است .
یک
میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به قدری زیاد است که بدون شک تاثیری
عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می گذارد .
تعریف تبلیغات
واژه
تبلیغ از نظر لغوی ، از ریشه ابلاغ و به معنای رساندن پیام است ، و از نظر
فنی ، Advertising عبارت از پیش بینی ، تهیه و ارایه پیام های سمعی و
بصری توسط عوامل تبلیغاتی در ازای بهای نشر، اطلاعاتی از خصوصیات و
امتیازات یک کالا و خدمت یا فکر در جهت افزایش فروش کالا و استقبال عمومی
از آن می باشد .
اهداف تبلیغات
آگاهی بخشی
متقاعد سازی
یادآوری
1- آگهي های تبلیغاتی باید با موازین شرعی و قانونی کشور منطبق باشد.
2ـ
استفاده از تصاویر و عناوین مقامات عالی رتبه مملکتی و تمثال پیشوایان
مذهبی و شخصیت های تاریخی و فرهنگی کشور در تبلیغاتی که با هدف ارائه
کالاهای مصرفی و خدماتی مشابه صورت می گیرد ممنوع است.
3- آگهی های تبليغاتي نباید خدمات یا کالاهای دیگران را بی ارزش یا فاقد اعتبار جلوه دهد.
4- ادعاهای غیر قابل اثبات و مطالب گمراه کننده نباید در آگهيهاي تبليغاتي گنجانیده شود.
5- آگهيهاي تبليغاتي نباید حاوی گفتار یا تصاویری باشد که اخلاق معتقدات مذهبی و عفت عمومی را مورد اهانت قرار دهد ...