پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران

پاورپوینت-سیاستهای-تبلیغاتی-در-صنایع-مواد-غذایی-ایران

دانلود پاورپوینت با موضوع سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت
مقدمه
انسان امروز ، زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی می کند . تعداد آگیههای تلویزیونی که فرد در زندگی می بیند به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم مشکل است .
یک میلیون آگهی در مدت حیات یک فرد ایرانی به قدری زیاد است که بدون شک تاثیری عمیق به درون فرد و ارتباط او با افراد دیگر می گذارد .
تعریف تبلیغات
واژه تبلیغ از نظر لغوی ، از ریشه ابلاغ و به معنای رساندن پیام است ، و از نظر فنی ، Advertising  عبارت از پیش بینی ، تهیه و ارایه پیام های سمعی و بصری توسط عوامل تبلیغاتی در ازای بهای نشر، اطلاعاتی از خصوصیات و امتیازات یک کالا و خدمت یا فکر در جهت افزایش فروش کالا و استقبال عمومی از آن می باشد .
اهداف تبلیغات
آگاهی بخشی
متقاعد سازی
یادآوری
1- آگهي‌ های تبلیغاتی باید با موازین شرعی و قانونی کشور منطبق باشد.
2ـ استفاده از تصاویر و عناوین مقامات عالی رتبه مملکتی و تمثال پیشوایان مذهبی و شخصیت های تاریخی و فرهنگی کشور در تبلیغاتی که با هدف ارائه کالاهای مصرفی و خدماتی مشابه صورت می گیرد ممنوع است.
3- آگهی های  تبليغاتي‌ نباید خدمات یا کالاهای دیگران را بی ارزش یا فاقد اعتبار جلوه دهد.
4- ادعاهای غیر قابل اثبات و مطالب گمراه کننده نباید در آگهي‌هاي‌ تبليغاتي‌  گنجانیده شود.
5-  آگهي‌هاي‌ تبليغاتي‌ نباید حاوی گفتار یا تصاویری باشد که اخلاق معتقدات مذهبی و عفت عمومی را مورد اهانت قرار دهد ...




دانلود فایل

پاورپوینت سیاستهای تبلیغاتی در صنایع مواد غذایی ایران
تبلیغات در صنایع غذایی , پاورپوینت تبلیغات در صنایع غذایی , دانلود رایگان پاورپوینت تبلیغات در صنایع غذایی , دانلود پاورپوینت تبلیغات در صنایع غذایی , دانلود پاورپوینت در مورد تبلیغات در صنایع غذایی , تحقیق تبلیغات در صنایع غذایی , پاورپوینت آم,,,

مهندسی کشاورزی و زراعت


دانلود فایل| |