ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)

ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)

ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)

عنوان فارسی مقاله : ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB) عنوان انگلیسی : Consumer technology traits in determining mobile shopping adoption: An application of the extended theory of planned behavior تعداد صفحات : 8 فرمت : pdf سال انتشار : 2012 مجله : الزویر چکیده فارسی : یک مدل توسعه یافته از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB) در زمینه خرید از طریق تلفن همراه (خرید موبایلی) با تعدیل اثرات سه خصوصیت تکنولوژی مصرف کننده (فن آوری خودکارآمدی، نوآوری تکنولوژی، و سطح استفاده از تجربه) بررسی شده است. در میان باورهای تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)، «لذت درک شده»

دریافت فایل
ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)
رفتار خرید مصرف کننده , رفتار مصرف کننده , ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه , کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده , An application of the extended theory of planned behavior , Consumer technology traits in determining mobile shopping adoption , mobile shopping adoption , Consumer technology , planned behavior , TPB , theory of planned behavior

مقالات ترجمه شده فارسی لاتین


دانلود فایل| |