پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM

پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM

پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM36صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : مدیریت کیفیت فراگیر به طور وسیعی به عنوان یک فلسفه مدیریتی تشخیص داده شده و به عنوان شعار کلیدی سازمان ها برای کسب مزیت رقابتی در بازارها در نظر گرفته می شود(Wang et al, 2012). مديريت كيفيت فراگير همه بخش ها و زير مجموعه هاي سازمان را در بر مي گيرد.در اين رويكرد مديريت عالي ، راهبرد و عمليات مربوط به برآورده كردن نيازهاي مشتري را سازماندهي مي كند و همكاري نزديك بين كاركنان را توسعه مي دهد.(Gupta&Prabhat,2009)سازمان هاي با رويكرد مديريت كيفيت فراگير به مديريت نظام مندداده

دریافت فایل
پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM
پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر TQM

مبانی نظری


دانلود فایل| |

پیشینه پست در ایران

سایر رشته های فنی مهندسی