پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر

پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر

پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر49صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : مدیریت کیفیت فراگیر واژه TQM از سه کلمه Total (فراگیر)، Quality (کیفیت) وManegment (مدیریت) تشکیل شده است. بررسی و تحلیل این سه جزء به درک و فهم عمیق تر آن کمک می کند. کلمه "Total" به این معناست که TQM همه افراد و همه امور سازمان را در بر می­گیرد. واژه "ًQuality" یعنی ارائه آنچه مورد نیاز و انتظار مشتریان است و واژه "Manegement" یعنی کیفیت در سازمان مدیریت می شود (آقایی، 1379). بودان [1] (1997) اشاره می کند که به

دریافت فایل
پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر
پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر

مبانی نظری


دانلود فایل| |

پیشینه پست در ایران

سایر رشته های فنی مهندسی