پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار

پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار

پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار48صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : مقدمه رهبري يك سازمان براي انطباق با تغييرات و به منظور بقا و رشد در محيطهاي جديد، ويژگيهاي خاصي را مي طلبد كه عموماً مديران براي پاسخ به آنها با مشكلات بسياري مواجه مي شوند. يكي از مهمترين خصيصه ها كه مي تواند به رهبران و مديران در پاسخ به اين تغييرات كمك كند، هوش هيجاني است. هوش هيجاني موضوعي است كه سعي در تشريح و تفسير جايگاه هيجانها و احساسات در توانمنديهاي انساني دارد. امروزه هوش هيجاني به عنوان نوعي هوش که هم شامل درک دقيق هيجانهاي خود شخص وهم تعبير دقيق

دریافت فایل
پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار
پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار

مبانی نظری


دانلود فایل| |

پیشینه پست در ایران

سایر رشته های فنی مهندسی