توضیحات: پیشینه ومبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای24صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : پیشینه و ادبیات تحقیق بازیهای کامپیوتری در سال 1972 با " پنگ " ( یک بازی تنیس روی میز رایانه ای ) آغاز شد ، و سپس هم در نظام سخت افزاری و هم در نظام نرم افزاری شروع به رشد کرد ( کلول و پانیر ، 2000 ) . در همان سال در شرکت مگناوکس به عرضه یک مجموعه بازی ویدئویی به نام الکتیویژن پرداخت که با اتصال به تلویزیون خانگی ، امکان بازی فراهم می شد . به این ترتیب رفته رفته بر تعداد شرکتهای سازنده بازیهای ویدئویی افزوده شد
مبانی نظری
دانلود فایل| |