پیشینه ومبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

پیشینه ومبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

پیشینه ومبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

توضیحات: پیشینه ومبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای24صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : پیشینه و ادبیات تحقیق بازیهای کامپیوتری در سال 1972 با " پنگ " ( یک بازی تنیس روی میز رایانه ای ) آغاز شد ، و سپس هم در نظام سخت افزاری و هم در نظام نرم افزاری شروع به رشد کرد ( کلول و پانیر ، 2000 ) . در همان سال در شرکت مگناوکس به عرضه یک مجموعه بازی ویدئویی به نام الکتیویژن پرداخت که با اتصال به تلویزیون خانگی ، امکان بازی فراهم می شد . به این ترتیب رفته رفته بر تعداد شرکتهای سازنده بازیهای ویدئویی افزوده شد

دریافت فایل
پیشینه ومبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای
پیشینه ومبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

مبانی نظری


دانلود فایل| |

پیشینه پست در ایران

سایر رشته های فنی مهندسی