مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی عنوان انگلیسی: Political Marketing Strategy of Jakarta Governor Election in The 2012s عنوان فارسی: استراتژی بازاریابی سیاسی انتخابات دولت جاکارتا در سال 2012 چکیده کادرهای حزبی در سیستم های انتخاباتی حائز اهمیت بوده و مورد توجه رسانه ها، اذهان عمومی و سیاستمداران می باشند. وقتی تغییری در هدف یابی حزب وجود دارد، تحلیل آکادمیک گرایش در جهت «توانایی انتخابی» نامزدهای جدید، به عنوان دلیلی برای تغییر داشته است و موفقیت بالقوه آنها در بهبود عملکرد رقابت انتخاباتی مورد بحث قرار گرفته است. با این وجود، این مقاله در پی ملاک هایی برای استراتژی فرد بنده (جوکوی-آهوک) می باشد و تحلیلی از عملکرد موفقیت تیم آنها را با استفاده از چارچوب
مقالات ترجمه شده
دانلود فایل| |