توضیحات: آموزههايي از بهترين شركتهاي ناشناخته جهاني 19صفحه قالب ورد قابل ویرایش بخشی ازمتن: تفکر غالب براي تحليل چگونگي شکلگيري و محتواي استراتژي شرکتهاي کوچک و متوسط بر محورهايي استوار است که شکلگيري استراتژي ها را، حاصل انفعال و يا انباشت تدريجي تجربيات مديراني مي پندارند که غالبا مالک شرکتها نيز هستند. آشکار شدن رهبران بزرگ جهاني در بازارهاي تخصصي کوچک،بازنگري در نگرشهاي مربوط به شرکتهاي کوچک و متوسط را ضروري ساخته است. شرکتهاي کوچک گمنامي وجود دارند که از مفروضات مديريت نوين پيروي نميکنند و در عين حال رهبران پرمنفعت بازارهاي خويش هستند. آنان استراتژي هاي دگرگونهاي را بهکار ميگيرند که مهمترين مشخصه آنها عدم انفعال در برابر محيط است. مقدمه در اقتصاد جهاني دانشمحور،نقشي اساسي براي شرکتهاي کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است. رقابتپذيري
مدیریت
دانلود فایل| |