تحقیق تشويق بهتر است يا تنبيه

تحقیق تشويق بهتر است يا تنبيه

تحقیق-تشويق-بهتر-است-يا-تنبيهبخشی از متن اصلی :

براي تربيت بدني معناي مختلفي در نظر گرفته اند كه در كتب و تربيت به چشم ميخورد بعضي ميگويند: تربيت علمي است كه از طريق نسل بالغ درباره ي آنها كه رشد كافي نيافته اند به منظور پرورش جسمي، فكري و اخلاقي شان انجام ميشود تا آنها را براي عضويت در زندگي انساني آماده كند.
عده اي گويند: تربيت عبارت است از يك عمل عمدي و آگاهانه وداراي هدف كه به منظور رشد دادن يا ساختن و دگرگون كردن ونيز شكفتگي استعدادهاي مادر زادي او انجام شود . آنچه در تعريف تربيت لازم و ضروري است كه توجه شود و از خصوصيات و ويژگي هايي است كه تربيت بايد داشته باشد عبارت است از: آگاهانه بودن ، دائمي بودن، داراي هدف و جهت بودن، شكوفا نمودن نيروهاي فطري و استعداد غرائز ( در غير انسان) و كلا پرورش قواي جسمي و روحي و رواني انسان.
هر گاه از طرف فردي آگاه و تربيت يافته استعدادهاي انسان در راستاي مطلوبي شكوفا گشته و از قوه به فعليت در آيد تربيت در انسان صورت گرفته است.

فهرست:
فصل اول
تفاوت معناي تعليم و تربيت
فصل دوم : تشويق
نقش تشويق در تربيت
نوجوانان چگونه بايد تشويق شوند؟
اثرات نامطلوب عادت به تشويق
تشويق در مورد چه كساني اعمال ميشود؟
فصل سوم : تنبيه
اعتقادات برخي از صاحبنظران درباره ي تنبيه


این فایل به همراه چکیده ، فهرست مطالب ، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمتword  در اختیار شما قرار می‌گیرد

تعداد صفحات : 22

دانلود فایل

تحقیق تشويق بهتر است يا تنبيه
تحقیق در مورد تنبیه و تشویق,تشویق یا تنبیه,نقش تشويق در تربيت,نقش تنبیه در تربیت,دانلود تحقیق در مورد تشویق,دانلود تحقیق در مورد تنبیه,تنبیه,تشویق,تحقیق تشویق یا تنبیه,بررسی تشویق یا تنبیه,مقاله تشویق یا تنبیه,پروژه تشویق یا تنبیه,تحقیق د

روانشناسی و علوم تربیتی


دانلود فایل| |