بشر در هيچ دورهاي اين
چنين با حجم انبوهي از دادهها و اطلاعات مواجه نبوده است. سرگرداني انسان
امروز، انتخابي مناسب از بين هزاران امكاني است كه عمر كوتاهش را بر
نميتابد و اين سرگرداني، در انتخاب روشي مناسب براي يادگيري يك زبان بين
المللي با گستره توليد جهاني، صد چندان شده است. كتابها، فيلمهاي صوتي -
تصويري، كلاسهاي آموزشي رسمي و غير رسمي، نرم افزارها و پهنه گسترده
اينترنت در كارند تا امر فراگيري يك زبان خارجي تحقق يابد. آيا اشكال در
بهره هوشي ما دانش آموزان و دانشجويان ايراني است كه با گذراندن بيش از ده
سال از دوران راهنمائي تا دانشگاه هنوز نتوانستهايم در حد قابل قبولي زبان
بياموزيم؟ چرا ما دانش آموزان و دانشجويان ايراني با گذراندن بيش از ده
سال، از دوران دبيرستان تا دانشگاه، هنوز نتوانستهايم در حد قابل قبولي
زبان بياموزيم. بدون شك اشكال در بهره هوشي و توانائيهاي ما نيست بلكه
مشكل در روشها و تكنولوژيهایي است كه ما با استفاده از آنها زمان بزرگي از
زندگي خويش را از دست دادهايم. عمدهترين دلايل ناكامي در فراگيري زبان
در كشور ما بقرار زير است:
این فایل به همراه چکیده ، فهرست مطالب ، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمتword در اختیار شما قرار میگیرد
تعداد صفحات : 10
يادگيري زبان , تحقیق يادگيري زبان , بررسی يادگيري زبان , مقاله يادگيري زبان , پروژه يادگيري زبان , تحقیق در مورد يادگيري زبان , دانلود تحقیق يادگيري زبان , پایان نامه پیرامون يادگيري زبان