پروپوزال رشته مدیریت اجرایی (M.A) گرایش استراتژیک با موضوع راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی

پروپوزال رشته مدیریت اجرایی (M.A) گرایش استراتژیک با موضوع راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی

پروپوزال-رشته-مدیریت-اجرایی-(m-a)-گرایش-استراتژیک-با-موضوع-راهبردهای-فرهنگی-هیئت-های-دینی-و-مذهبی

دانلود پروپوزال رشته مدیریت اجرایی (M.A) گرایش استراتژیک با موضوع راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 17 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته مدیریت اجرایی (M.A) میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
بیان مسأله پژوهش
برنامه‌ريزي راهبردی يك چهارچوب مفهومي را براي تصميم‌گيري مهيا مي‌كند كه از دستاوردهاي آن كسب راهبردهاي جمعي مشترك است، يعني اينكه توجهات را به سمت درك و همكاري فراسازماني سوق مي‌دهد كه ابزاري مناسب براي مقابله با آشفتگي در محيط سازمان محسوب مي‌شود، همچنين پاسخگويي سازمان به تهديد‌هاي برون سازماني و رفع نقاط ضعف درون سازماني نيز به نحو مطلوب محقق مي‌شود و توانايي سازمان را براي استفاده از فرصت‌ها و نقاط قوت افزايش مي‌دهد (فروزنده دهکردی،1394).
 تغييرات اين چنين براي هیئت¬های دینی و مذهبی كه وظيفه حفظ، تبلیغ و توسعه فرهنگ و مذهب ‌را دارند، وجود برنامه‌‌ريزي را براي تطابق با اين تغييرات به يك ضرورت حياتي تبديل كرده است، يكي از راه‌هاي رسيدن به اين مزيت تدوين راهبردهای فرهنگی می¬باشد، چونكه عامل بقاء‌ مذهب در محيط دائماً در حال تغيير امروزي تدوین راهبردهای جامع و واكنش به موقع مي‌باشد.
بررسي‌هاي انجام شده در دنيا نشان مي‌دهد مديريت راهبردي و برنامه‌ريزي راهبردي پرکاربردترين ابزار مديريتي دنيا است (مت و ذکریا، 2015) . تمامي سازمان‌ها و نهادهاي موفق دنيا بخش عمده‌اي از موفقيت خود را مرهون برنامه‌ريزي راهبردي مي‌دانند. از طرفی باتوجه به شرایط پر شتاب، متغییر و پیچیده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، این سؤال در ذهن ایجاد مي‌شود، که آیا هیئت¬های دینی و مذهبی استان ایلام در راستای اهداف و برنامه¬های کلان کشوری اقداماتی انجام داده¬اند؟. با توجه به این سؤال محقق در طی این مطالعه درصدد است که با بررسی اسناد و مطالعه کافی این مشکل را بررسی و راه کارهای لازم را ارائه نمایید. بدین منظور موضوع پژوهش تدوین راهبردی¬های فرهنگی هیئت¬های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام انجام مي‌پذیرد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل

پروپوزال رشته مدیریت اجرایی (M.A) گرایش استراتژیک با موضوع راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی
پروپوزال رشته مدیریت اجرایی (M,A) گرایش استراتژیک, دانلود پروپوزال رشته مدیریت اجرایی (M,A) گرایش استراتژیک, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته مدیریت اجرایی (M,A) گرایش استراتژیک, نمونه پروپوزال مدیریت اجرایی (M,A) گرایش استراتژیک, پروپ,,,

پروپوزال


دانلود فایل| |