پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع دوسا در کودکان اتیسمی

پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع دوسا در کودکان اتیسمی

پروپوزال-رشته-روانشناسی-با-موضوع-دوسا-در-کودکان-اتیسمی

دانلود پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع دوسا در کودکان اتیسمی
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 37 

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدۀ رشته روانشناسی میباشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این پروپوزال شامل :
عنوان اصلی پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد راهنما و مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی و فرعی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...

در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم :
مقدمه
تاریخ روانشناسی تحولی همواره شاهد پدید آمدن و تکامل مدل¬ها و نظریه¬هاي علمی درباره چگونگی تغییرات رفتاري، شناختی، هیجانی و اجتماعی انسان بوده است. هدف تکاپوي علمی اندیشمندان، توصیف و درك بهتر تحول انسان در طول عمر و کشف فرایندها و ساز¬وکارهاي اساسی آن است. تاکنون نظریه¬هاي مختلفی در حیطه روانشناسی تحولی ارائه شده که هر کدام باعث پیشرفت علمی گردیده و تغییرات مهمی در حیطه نظري و عملی تعلیم و تربیت و روانشناسی را در برداشته است ( دامون و لرنر ، 2004؛ به نقل از امین  یزدي، 1383). یکی از موضوعات مهم در روابط بین فردي و درون فردي که از جایگاه مهمی در روانشناسی تحولی نگر برخوردار است، شناخت اجتماعی   است.
شناخت اجتماعی همه مهارت¬هاي مورد نیاز کودك براي درك تمایلات، هیجانات و احساسات کودکان و بزرگسالان دیگر را در بر می¬گیرد (سبولا و ویشارت  ، 2008 ). شناخت اجتماعی به توانایی درك افکار و احساسات دیگران اطلاق می¬شود. این شناخت شامل ادراك احساسات و هیجانات از نحوه سخن گفتن و کلماتی است که دیگران استفاده می¬کنند و از صورت و نحوه ایستادن و حرکات بدن آنها حاصل می¬شود. مهارت¬هاي شناخت اجتماعی پیچده¬تر، شامل توانایی براي توجیه و تحلیل کردن حالات ذهنی، همدلی و طنز می¬شود (یوکرمان و همکاران ، 2010). 
شناخت اجتماعی 3 سازه دارد که عبارتند از:  الف) ادراک شخصی ب) مهارت¬های پذیرش نقش  ج)نظریه ذهن (گرادی و همکاران ، 2002). رویکرد نظریه ذهن آخرین روند پژوهش درباره  تحول شناخت اجتماعی کودکان است که در دهه  1980 آغاز شده و در حال حاضر حوزه  غالب پژوهش در این زمینه می باشد (فلاول  1998؛ به نقل از مختاری، 1389). تحول شناخت اجتماعی و یا درك بهتر از روانشناسی انسان¬ها با تحولاتی که در محتوا و سطح سازمان یافتگی نظریه ذهن در کودکان رخ می¬دهد، مشخص می¬گردد؛  به عبارت دیگر، شناخت اجتماعی و روابط اجتماعی موفق مستلزم داشتن مکانیسمی خاص برای درك حالات درونی دیگران و پردازش حالات ذهنی آنها است که نظریه ذهن با دارا بودن این توانایی اختصاصی در تحول شناخت اجتماعی نقشی حیاتی دارد (رازا و بلیر  ، 2009 ). 

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
دانلود فایل

پروپوزال رشته روانشناسی با موضوع دوسا در کودکان اتیسمی
پروپوزال رشته روانشناسی, دانلود پروپوزال رشته روانشناسی, روش تحقیق , کارشناسی ارشد , پروپوزال آماده رشته روانشناسی, نمونه پروپوزال روانشناسی, پروپوزال آماده روانشناسی, پروپوزال روش تحقیق روانشناسی, پروپوزال روانشناسی, پروپوزال پر شده , پروپوزال تکمیل,,,

پروپوزال


دانلود فایل| |