تحقیق عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش

تحقیق عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش

تحقیق-عملیات-اکتشاف-خاکهای-صنعتی-ریوش

دانلود تحقیق عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 18 

بخشی از این تحقیق :
اكتشاف مواد معدني به دليل تخصصي بودن اين رشته و صرف وقت و هزينه هاي زياد نيازمند كارشناسان با تجربه است و چنانچه اين مهم مد نظر نباشد عليرغم صرف هزينه هاي زياد نتيجه اي حاصل نخواهد شد . وجود مسئولين فني پيش نويس شده در قانون معادن به عنوان راهنما در بخش اكتشاف و استخراج مواد معدني تاييد بر اين ضرورت است و چنانچه به درستي اجرا شود در كاهش زمان و هزينه نقش بسزايي ايفا خواهد نمود . مهمترين وظيفه مسئولين فني معادن حفظ نگهداري و استفاده صحيح از مواد معدني است . استفاده غير علمي از منابع معدني مي تواند به محو آثار معدني منجر شده و علاوه بر از دست دادن قسمت اعظم مواد معدني هزينه هاي اكتشاف صرف شده بي نتيجه مي ماند .
با توجه به نكات ذكر شده اينجانب به عنوان دست اندر كار توليد مواد اوليه مدني بر آن شدم تا پي جوئيهايي را در مناطق مستعد معدني شمال كاشمر به انجام رسانم از جمله مواد معدني رويت شده نوعي خاك صنعتي كائولن دار است كه استفاده در صنعت آن تا حدي مشخص بوده و نياز به عمليات اكتشاف جهت تعيين كميت و كيفيت ماده معدني دارد . در قدم اول و ثبت محدوده اكتشافي اقدامات اوليه صورت پذيرفت و در ادامه تكميل پرونده و تهيه گزارش نهايي انجام گرديد. گزارش حاضر به عنوان گزارش پايان عمليات اكتشاف مراحل انجام كار و هزينه هاي متعلقه پيش بيني گرديده است . اميد است بتوانم با كمك كارشناسان با تجربه سازمان صنايع و معادن خراسان امر مهم اكتشاف را به پايان رسانده و سهم كوچكي در امر توليد مواد اوليه مصرفي داشته باشيم .
دانلود فایل

تحقیق عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش
عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش, دانلود تحقیق عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش, تحقیق در مورد عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش, تحقیق عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش, تحقیق درباره عملیات اکتشاف خاکهای صنعتی ریوش, تحقیق راجع به عملیات اکتشاف خاکهای صنعت,,,

شیمی


دانلود فایل| |