چگونه توانستم دانش آموزانم را با روش خلّاقانه به یادگیری نرم افزار چندرسانه ای علاقه مند کنم؟

چگونه توانستم دانش آموزانم را با روش خلّاقانه به یادگیری نرم افزار چندرسانه ای علاقه مند کنم؟

چگونه-توانستم-دانش-آموزانم-را-با-روش-خلّاقانه-به-یادگیری-نرم-افزار-چندرسانه-ای-علاقه-مند-کنم؟دانلود چگونه توانستم دانش آموزانم را با روش خلّاقانه به یادگیری نرم افزار چندرسانه ای علاقه مند کنم؟ ،

فرمت فایل : PDF
تعداد صفحات : 63

فهرست 
بسم الله الرّحمن الرحیم
عنوان 
تقدیم 
سپاس و تقدیر 
تأییدیّه 
فهرست محتوی 
چکیده 
مقدمه و طرح مسئله 
تحقیقات پیشین 
چارچوب نظری . 15
توصیف زمینۀ پژوهش مطالعۀ وضع موجود
تصویر مصاحبه با دکتر عثمان آچاک  گردآوری اطلاعات شواهد 1
تجزیه و تحلیل اطلاعات 
خلاصه یافتههای اولیه 
آموزش یادگیری الکترونیکی 
تعریف چندرسانهای 
مزایای آموزش ویادگیری الکترونیکی مدارس 
موانع و چالشهای آموزش و یادگیری الکترونیکی 
تعریف مدرسه هوشمند
مهمترین ویژگیها و خصوصیات مدارس هوشمند
تعریف مشارکت 
آنچه انجام شدروشهای پیشنهادی برای انجام تغییرات
تصویرهای هم اندیش با مدیر مدرسه و سایر همکاران
مراحل و نحوه اجرای طرح
تدریس جلسۀ اول
فرم مشخصات دانشآموزان شرکت کننده در کلاس فوق برنامهای 
تصویرهای جلسۀ اول
تدریس جلسۀ دوم.
تصویرهای جلسۀ دوم
- تدریس جلسۀ سوم و تصویرهای آن
تدریس جلسۀ چهارم
تصویرهای جلسۀ چهارم 
تدریس جلسۀ پنجم
تصویرهای جلسۀ پنجم
 گردآوری اطلاعات شواهد 2
 تصویرهای شواهد2
جلسۀ ششم
تجدید نظر در روشهای انجام گرفته و اعتبار بخشی آن 
تصویرهای تجدیدنظر و اعتباربخشی
نتیجه گیری
پیشنهاد
نقاط قوّت
نقاط ضعف
منابع

بخشی از این گزارش کنش پژوهی :
چکیده
چگونه توانستم دانشآموزانم را با راهکارهای جدید و خلّاقانه به یادگیری نرم « این پژوهش، با موضوع افزار چندرسانهای Adobe captivate6 از نوع پژوهش در عمل یا به عبارتی اقداپژوهی »؟ علاقهمند کنم بوده و در دبیرستان سید قطب شهر بوکان اجرا شده است. هدف پژوهش، عوامل مهمّ مؤثّر بر مشارکت پذیری دانشآموزان در کلاس فعالیّت فوقبرنامهای جهت تولید چندرسانهای کتاب مطالعات اجتماعی هشتم میباشد. پژوهش در سال تحصیلی 14 15 ، با استفاده از نظریۀ کارکردگرایی تالکوتپارسونز، انجام -شده است.

توضیحات این گزارش کنش پژوهی :

این گزارش کنش پژوهی کاملا استاندارد بوده، و در آن اصول و قواعد نگارشی رعایت شده است.
مناسب دانشجو معلمان جهت ارائه (دانشگاه فرهنگیان)
دانلود فایل

چگونه توانستم دانش آموزانم را با روش خلّاقانه به یادگیری نرم افزار چندرسانه ای علاقه مند کنم؟
دانلود چگونه توانستم دانش آموزانم را با روش خلّاقانه به یادگیری نرم افزار چندرسانه ای علاقه مند کنم؟, کنش پژوهی , اقدام پژوهی ,پژوهش روایی,درس پژوهی, دانشجو معلم , دانشگاه فرهنگیان ,دانش آموز , فرم الف , فرم ب , فرم جیم , دبستان , دبیرستان, راهنمای م,,,

گوناگون


دانلود فایل| |