پاورپوینت بازارهای مصرف کننده و عوامل موثر در رفتار مصرف کننده
دانلود پاورپوینت با موضوع بازارهای مصرف کننده و عوامل موثر در رفتار مصرف کننده،
در قالب ppt و در 19 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از پاورپوینت :
مقدمه :
بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد .
فهرست مطالب
مدل رفتار مصرف کننده
خصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روانی
مدل رفتار مصرف کننده:
فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار است که در شکل می بینید ...
تـوضـیـحــاتِ فـایــل :
- این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
- تعداد اسلایدها : 19
- قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی
- جهت دانـلـود این پاورپوینت به انتهای صفحه مراجعه کنید.
- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.