-فراگیران با
انواع شغل ها آشنا شده و بدانند نیازهای خانواده چگونه تامین میشود)حیطه ی
شناختی( - فراگیران نسبت به
مشاهده ی انواع شغل ها علاقه مند می شوند.) حیطه ی عاطفی( - فراگیران می توانندایفای نقش کند)حیطه ی حرکتی( |
اهداف کلی |
از
فراگیران انتظار می رود در پایان درس بتوانند: -انواع مشاغل مختلف با
توجهبهجایگاه وویژگی انهارا تشخیص دهند وبه هم مربوط دهند.)دانش – شناختی( -ویژگیم شاغل مختلف روستایی
وشهری را بیانکنند. )درک وفهم – شناختی( -نحوه ی عملکرد ووظایف مشاغل
مختلف را نمایش می دهند. )کاربرد – شناختی( -انواع شغل ها و میزان درامد
ان هارا باهم مقایسه کنند. )تجزیه تحلیل- شناختی ( -دلیل وجود شغل های مختلف
وتنوع در آن را بیابند)ارزشیابی – شناختی( - به
درس معلم با دقت گوش کنند . )دریافت –عاطفی( - درمورد علت ایجاد وگسترش
مشاغل مختلف از معلم خود سوال بپرسند.) واکنش – عاطفی( - راه های کسب درامد را نقاشی کرده و به کلاس بیاورند.)ارزش گزاری – عاطفی ( - با
درست کردن یک ماکت تفاوت مشاغل را نشان دهند .)هماهنگی حرکات –روانی حرکتی ( - ازمشاغل مختلف که در سفرهای خود مشاهده کرده اند عکس بگیرند(عادی شدن- روانی حرکتی( |
اهداف رفتاری |
گوناگون
دانلود فایل| |