پاورپوینت خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی تالیف همتی نژاد و رحمانی نیا

پاورپوینت خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی تالیف همتی نژاد و رحمانی نیا

پاورپوینت-خلاصه-کتاب-سنجش-و-اندازه-گیری-در-تربیت-بدنی-تالیف-همتی-نژاد-و-رحمانی-نیا

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی تالیف همتی نژاد و رحمانی نیا،
با فرمت ppt و در 175 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ضرورت سنجش و اندازه گیری
اندازه گیری در هر زمینه اطلاعاتی را درباره یک خصیصه یا ویژگی معین فراهم می سازد که اغلب برای پیش بینی پدیده های مربوط به ان خصیصه مفید است. به عبارت دیگر٬هدف اندازه گیری همواره کسب اطلاعات درباره خصیصه های اشیائ٬ ارگانیزم ها یا رویدادها است.
نتایج اندازه گیری همواره منجر به توصیف پدیده مورد اندازه گیری می شود و تفسیر این نتایج نیز بیشتر موارد نوعی پیش بینی فراهم می آورد. 
بنا براین سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت را می توان به عنوان وسیله ای برای گردآوری یک رشته اطلاعات منظم درباره ویژگیهای رفتار آدمی و تجزیه و تحلیل این اطلاعات به عنوان پایه و اساس یک سلسله تصمیم گیریهای خاص تعریف کرد.
مقصود اصلی اندازه گیری روانی و تربیتی شناخت فرد است و منظور از شناخت فرد یعنی توصیف کامل و جامع فرد به گونه ای که بتوانیم درباره خصیصه های بدنی و روانی او اطلاعات مناسب و دقیقی فراهم کرده و با توجه به روابط موجود بین این اطلاعات تصویری واقعی و روشن از وی بدست آورد.
واضح است که هر اندازه اطلاعات کسب شده منظم تر مناسب تر و دقیق تر باشد آسانتر می توان به تصمیم های منطقی در مورد فرد دست یافت.
هدف کلی از سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی وعلوم ورزشی، شناخت معلم یا مربی از پیشرفت دانش آموزان و یا ورزشکاران در مراحل مختلف تدریس، آموزش و تمرین و همچنین قضاوت عادلانه در خصوص آن می باشد.
دانلود فایل

پاورپوینت خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی تالیف همتی نژاد و رحمانی نیا
دانشگاه پیام نور خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی تالیف همتی نژاد و رحمانی نیا, دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی تالیف همتی نژاد و رحمانی نیا, پاورپوینت در مورد خلاصه کتاب سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی تالیف ,,,

گوناگون


دانلود فایل| |