تحقیق رضايت مشتري و مشتري گرايي

تحقیق رضايت مشتري و مشتري گرايي

تحقیق-رضايت-مشتري-و-مشتري-گراييدانلود تحقیق با موضوع رضايت مشتري و  مشتري گرايي،
در قالب Word و در 70 صفحه قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق :

"مقدمه"
امروزه مشتريان خواستار چيزي بيش از ارزش هاي مورد نظر خود هستند اگر چه به ارزاني بها مي دهند باز هم از از آن ارزانتر مي خواهند چنانچه به راحتي و سرعت به هنگام خريد اهميت مي دهند انتظار دارند كار از اين هم آسان تر و شتابانتر شود،اگر به جنبه ي هنري كالا توجه دارند مي خواهند هنر را در آن جلوه گر ببينند،اگر خواهان راهنمايي هاي كار شناسي هستند ميل دارند چنان با صميميت ،دقت و شكيبايي ،با ان ها رفتار شود كه احساس كنند خود تنها مستري بنگاه مي باشند ،امروزه هر مسزاني براي خواسته هاي مشتري تصور كنيم باز هم از آن فراتر مي خواهد .از همين رواست كه شركت هايي همچون رولكس ،آي بي ام،جنرال موتورز به سرازيري افتاده اند .يك يا چند شركت در بازار اين غولها به پا خاسته و با افزايش ارزشهايي كه به مشتريان مي رسانند ،از راه كاستن از قيمت،بهسازي فرآورده ها و با خدمات دلخواه ،گوي سبقت را ربوده اند.
بنگاههاي پيشتاز با درك اين مطلب و افزون بر ارزش هاي مورد نظر مشتري بازار را در چنگ گرفته و رقبا را در پايين تپه جا گذاشته اند.از اين ميان آنهايي كه نتوانند همچنان به راه خود ادامه دهند از قله به زير خواهند لغزيد (رضايي نژاد،1375)
محور بحث ما در اين تحقيق بررسي تاًثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا در كارخانجات ايران خودرو و نمايندگي ها مي باشد كه سعي شده ابتدا تعريفي واضح از خدمات داده شود....
دانلود فایل

تحقیق رضايت مشتري و  مشتري گرايي
تحقیق رضايت مشتري ,تحقیق در مورد رضايت مشتري ,دانلود تحقیق رضايت مشتري ,پروژه رضايت مشتري , دانلود تحقیق اقتصاد در مورد رضايت مشتري ,بررسی رضايت مشتري ,تحقیق اقتصاد رضايت مشتري , مقاله رضايت مشتري , پایان نامه اقتصاد پیرامون رضايت مشتري

اقتصاد


دانلود فایل| |